Kariera w centrali

#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.

Kariera w centrali

Poznajmy się

Kim jesteśmy?

Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1991 roku. Nasze doświadczenie na rynku polskim przekracza 20 lat, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 430 000 klientów i ponad 7 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla naszych blisko 700 ekspertów.

Dołącz do nas, bo w Unum…

  • rośniemy – tylko w 2022 roku dołączyło do nas ponad 100 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie blisko 700 pracowników,
  • dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
  • cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
  • rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
  • robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
  • zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
  • lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.
Najlepszy Pracodawca 2022

Najlepszy Pracodawca 2022

zostaliśmy wyróżnieni
6 razy z rzędu
17 oddziałów

17 oddziałów

w największych miastach Polski
700 pracowników

700 pracowników

nasz zespół stale rośnie
91% pracowników

91% pracowników

poleca Unum jako miejsce pracy

Benefity

Atrakcyjne wynagrodzenie

Atrakcyjne wynagrodzenie

Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.

Opieka medyczna

Opieka medyczna

Abonament medyczny LuxMed.

Program rozwojowy, w tym nauka języków

Program rozwojowy, w tym nauka języków

Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.

Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa

Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa

Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.

System kafeteryjny

System kafeteryjny

System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.

Zdrowie i wellbeing

Zdrowie i wellbeing

Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.

Dodatkowe świadczenia socjalne

Dodatkowe świadczenia socjalne

Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.

Kultura

Kultura

Zniżki na bilety do kin i teatrów.

Aktualne oferty pracy

Znajdź swoje miejsce

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
  • obsługa klientów,
  • wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
  • praca w systemie CRM.

Nasze wymagania

  • etyka pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
  • wykształcenie min. średnie.

Oferujemy

  • indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
  • atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
  • udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
  • stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
  • możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • współtworzenie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu kluczowych zagadnień sprzedaży i rekrutacji dla wszystkich struktur sprzedaży i obsługi klienta oraz koordynowanie ich w sensie wykonawczym,
  • realizowanie warsztatów sprzedażowych w miejscu pracy „Traning on the Job” oraz udział w spotkaniach sprzedażowych z agentami,
  • wspieranie Sił Sprzedaży w realizacji parametrów sprzedażowych (Key Drivers),
  • współtworzenie z innymi działami nowych produktów lub optymalizacja już istniejących dla Sił Sprzedaży w zakresie przygotowania odpowiednich materiałów szkoleniowych, webinarów i zmian w aplikacjach,
  • wspieranie tworzenia i nadzorowania wykonania strategii rekrutacji dla struktur sprzedaży,
  • analizowanie potrzeb szkoleniowych Sił Sprzedaży.

Nasze wymagania

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku trenera w branży finansowej,
  • wykształcenia wyższe (mile widziane kierunki ekonomia, zarządzanie),
  • umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych i tworzenia programów szkoleniowych w zakresie kompetencji menedżerskich, technik sprzedaży i rekrutacji,
  • doskonała znajomość technik trenerskich w pracy z grupą i indywidualnie, znajomość zagadnień z zakresu szkoleń miękkich, sprzedażowych oraz produktowych, a także znajomość branży ubezpieczeniowej,
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • organizowanie cyklicznych spotkań wdrożeń zmian (CAB – Change Advisory Board),
  • zarządzanie wdrożeniami, weryfikowanie przygotowanej konfiguracji aplikacji i kompletności oprogramowania do wdrożenia produkcyjnego,
  • zarządzanie zmianą wersji aplikacji, systemów operacyjnych, baz danych, a także zmianą konfiguracji środowisk pod testy, projekty,
  • aktualizowanie bazy CMDB – Configuration Management Database,
  • przygotowanie zleceń wdrożeń dla zewnętrznych grup administratorów (ServiceNow),
  • wspieranie procesów audytowych, raportowanie zmian (KPI),
  • wspieranie ciągłego doskonalenia innych procesów IT w organizacji, a także projektów od strony konfiguracji i architektury wdrożenia.

Nasze wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynatora wdrożeń,
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne,
  • bardzo dobra znajomość systemów zgłoszeniowych ManageEngine Service Desk Plus, ServiceNow,
  • znajomość bibliotek ITIL, aplikacji JIRA, Enterprise Architect oraz procesów CI/CD, Devops,
  • język angielski na poziomie B2,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność koordynowania prac wdrożeniowych kilku zespołów.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • odbieranie połączeń przychodzących od klientów wszystkich linii biznesowych oraz obsługa skrzynek mailowych,
  • przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez klientów drogą telefoniczną.,
  • obsługa administracyjna polis i zmian na polisach,
  • udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach,
  • współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta,
  • praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-16:30/9:00-17:00.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
  • wykształcenie minimum średnie,
  • nastawienie na realizację zadań,
  • orientacja na potrzeby klienta,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole,
  • otwartość i chęć uczenia się,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w dziale obsługi klienta w branży ubezpieczeń.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie i przekazywanie kontaktów rekrutacyjnych dla kadry menadżerskiej sieci sprzedaży indywidualnej,
  • administrowanie bazą danych prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
  • aktywne poszukiwanie oraz rekomendowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
  • współuczestniczenie w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji,
  • opracowywanie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
  • przeprowadzanie rozmów Exit Interview, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników z rozmów.

Nasze wymagania

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie rekrutacji, sourcing),
  • wykształcenia wyższe,
  • znajomość różnorodnych metod poszukiwania i selekcji kandydatów oraz systemów ATS (np. eRecruiter),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • energia, pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów,
  • duża samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
  • obsługa Klientów w Oddziale,
  • prowadzenie administracji Oddziału,
  • przygotowywanie raportów,
  • wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
  • ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
  • dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.

Nasze wymagania

  • min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność,
  • umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków,
  • umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków,
  • chęć samodoskonalenia w dynamicznym środowisku pracy.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • współpraca z zarządcami nieruchomości i serwisami technicznymi budynków, służbami BHP oraz pracownikami Spółki,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie kontroli dostępu i systemu monitoringu w Centrali i oddziałach,
  • planowanie i organizacja remontów oraz rearanżacji, dbanie o prawidłowy stan techniczny i estetyczny biur,
  • odpowiedzialność za oznakowanie, relokacje i utylizację środków trwałych zakupionych przez Zespół Administracji,
  • przeprowadzki, prowadzenie procesu otwierania nowych placówek biurowych, współpraca merytoryczna z zespołami wewnętrznymi i wykonawcami branżowymi,
  • planowanie kosztów, kontrolowanie wydatków, analiza, przygotowywanie raportów w zakresie obsługiwanych umów, w tym współudział w przygotowywaniu budżet rocznego,
  • przygotowywanie raportów wymaganych przez przepisy prawa, np. z zakresu emisji śladu węglowego.

Nasze wymagania

  • min. 3 lata pracy w obszarze administracji,
  • wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie i administracja, logistyka, techniczne,
  • dobra znajomość Pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point),
  • znajomość obowiązków najemcy i wynajmującego, wynikających z kodeksu cywilnego, umiejętność identyfikacji i zlecania odpowiednich prac serwisowych w lokalach,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i znajomość umów najmu,
  • wiedza techniczna w zakresie instalacji i urządzeń wykorzystywanych w obiektach biurowych, w tym znajomość przepisów BHP, ppoż. oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, terminowość, dokładność, wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za terminową i jakościową obsługę roszczeń (pobyty w szpitalu i roszczenia „około szpitalne”, operacje chirurgiczne, uszczerbki na zdrowiu) w linii IB (możliwe wsparcie lekarza, ICR i inne), zgodnie z autoryzacjami przewidzianymi dla danego stanowiska,
  • ustalanie zakresu odpowiedzialności, gromadzenie i analiza zebranych informacji o zgłoszonym roszczeniu,
  • akceptacja decyzji zgodnie z autoryzacjami określonymi w Decision Matrix,
  • prowadzenie korespondencji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • stosowanie wewnętrznych regulacji, uwarunkowań prawnych z zakresu ubezpieczeń w podejmowanych decyzjach oraz testowanie wprowadzonych zmian systemowych.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: medycyna, ubezpieczenia, ekonomia lub prawo),
  • 2 lata doświadczenia w wypłacie świadczeń lub obszarze ubezpieczeń,
  • swobodne poruszanie się w aplikacjach pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej, podziału zadań i ustalania priorytetów,
  • odporność na stres oraz wysoka orientacja na potrzeby klienta,
  • komunikatywność, dokładność, terminowość, skrupulatność, a także bardzo dobra umiejętność pracy w zespole i realizacji wspólnych celów.

Aplikuj

Kariera w centrali

Nie widzisz oferty dla siebie?

Zaaplikuj i powiedz nam czym chcesz się zajmować w Unum.

Aplikuj

Proces rekrutacji

Spotkajmy się!

1.
Rozmowa online

Rozmowa online

Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.

2.
Spotkanie w biurze

Spotkanie w biurze

Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.

3.
Decyzja

Decyzja

Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.

Nasze departamenty

Znajdź swoją ścieżkę kariery

Departament
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Departament
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Dział
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Dział Obsługi
Klienta Indywidualnego
Dział Wypłaty
Świadczeń
Dział Obsługi Polis
Grupowych
Dział HR, Marketingu i Komunikacji
Korporacyjnej
Dział Prawny
Dział Aktuariatu
Dział Rozwoju
Oferty i Produktów
Dział Finansowy
Dział IT
Dział Oceny Ryzyka i
Nowego Biznesu
Dział Obsługi
Pośredników i Analiz
Zespół Bezpieczeństwa
Zespół Compliance
Zespół Administracji
Zespół Zarządzania
Projektami i Procesami
Zespół Zarządzania
Ryzykiem

Mówią o nas

Jak pracuje się w Unum?

W firmie pracuję od 2017 roku. Niejednokrotnie przekonałam się, że Unum dostrzega i docenia ludzi. Jako Członek Zarządu Fundacji Unum mam przyjemność wspierać rozwój aktywności filantropijnych wśród pracowników. Moją pracę traktuję jako osobistą misję niesienia pomocy i wsparcia ludzi, których spotykam.

Justyna Wojsz

Manadżerka ds. Wdrożeń Ubezpieczeń Grupowych,
Członek Zarządu Fundacji Unum

Justyna Wojsz

W Unum mogę pracować w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami, a jednocześnie zachować dużą swobodę działania. Wiem, że moja praca jest potrzebna. To daje ogromną satysfakcję!

Joanna Opolska

Consulting Life Protection Advisor

Joanna Opolska

Unum jest miejscem pracy, do którego każdego dnia przychodzę z uśmiechem. To miejsce gdzie „chce się chcieć”, korytarze wypełnione są wzajemną życzliwością, a w pokojach znajdziemy specjalistów, którzy zawsze chętnie pomogą i odpowiedzą na wnikliwe pytania nowo zatrudnionych. Każdy dzień tutaj jest pozytywnym zaskoczeniem, że można pracować, rozwijać się i uczyć w tak pozytywnym i sprzyjającym środowisku. Jestem dumna, że pracuję w Unum.

Sylwia Leuto

Specjalistka ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR

Sylwia Leuto

Najbardziej cenię wartości naszej firmy, spójne z moimi: uczciwość, odpowiedzialność, zaangażowanie. Unum daje mi poczucie bezpieczeństwa, mam tu wielu przyjaciół i świadomość, że mogę na nich liczyć.

Krystyna Matwiejczyk

Kierowniczka Zespołu Wsparcia Administracyjnego

Krystyna Matwiejczyk

W Unum mogłem odnaleźć właściwy kierunek w swoim rozwoju osobistym i zawodowym. Praca w Unum daje mi ogromne poczucie bezpieczeństwa każdego dnia. Cenię sobie pracę tutaj za to, że faktycznie mam wpływ na to jak kształtuje się moja praca i moich współpracowników/-czek.

Konrad Majchrzak

Kierownik ds. Rejestracji i Wypłaty Świadczeń

Konrad Majchrzak

Wybrałem Unum, bo to stabilny pracodawca, który nieustannie się rozwija i stawia na rozwój pracowników. Cenię sobie pracę tutaj dlatego, że daje mi poczucie sprawczości. Wiem, że mogę przedstawić swój pomysł i że zostanie on wzięty pod uwagę przy szukaniu rozwiązania.

Paweł Smater

Ekspert ds. Compliance

Paweł Smater

Lubię pracę w Unum, bo mogę oferować klientom uczciwe rozwiązania, które realnie pomagają. A ponadto, dzięki działaniom społecznym mogę pomagać ludziom z mojego otoczenia. Taka praca ma sens i daje ogrom satysfakcji.

Piotr Danielewicz

Senior Life Protection Advisor, Agent Ubezpieczeniowy

Piotr Danielewicz

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy doceniani!

Kariera w centrali

Dołącz do Unum Polubisz nasAplikuj

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.