Kariera w centrali
#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.
Poznajmy się
Kim jesteśmy?
Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1991 roku. Nasze doświadczenie na rynku polskim przekracza 20 lat, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 430 000 klientów i ponad 7 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla naszych blisko 700 ekspertów.
Dołącz do nas, bo w Unum…
- rośniemy – tylko w 2022 roku dołączyło do nas ponad 100 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie blisko 700 pracowników,
- dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
- cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
- rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
- robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
- zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
- lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.
Najlepszy Pracodawca 2022
6 razy z rzędu
17 oddziałów
700 pracowników
91% pracowników
Benefity
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.
Ubezpieczenie grupowe
Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Opieka medyczna
Abonament medyczny LuxMed.
Program rozwojowy, w tym nauka języków
Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.
Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa
Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.
System kafeteryjny
System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.
Zdrowie i wellbeing
Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.
Dodatkowe świadczenia socjalne
Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.
Kultura
Zniżki na bilety do kin i teatrów.
Aktualne oferty pracy
Znajdź swoje miejsce
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
- obsługa klientów,
- wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
- praca w systemie CRM.
Nasze wymagania
- etyka pracy,
- umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
- atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
- udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
- ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
- prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
- jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
- stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
- możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.
Twój zakres obowiązków
- współtworzenie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu kluczowych zagadnień sprzedaży i rekrutacji dla wszystkich struktur sprzedaży i obsługi klienta oraz koordynowanie ich w sensie wykonawczym,
- realizowanie warsztatów sprzedażowych w miejscu pracy „Traning on the Job” oraz udział w spotkaniach sprzedażowych z agentami,
- wspieranie Sił Sprzedaży w realizacji parametrów sprzedażowych (Key Drivers),
- współtworzenie z innymi działami nowych produktów lub optymalizacja już istniejących dla Sił Sprzedaży w zakresie przygotowania odpowiednich materiałów szkoleniowych, webinarów i zmian w aplikacjach,
- wspieranie tworzenia i nadzorowania wykonania strategii rekrutacji dla struktur sprzedaży,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych Sił Sprzedaży.
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku trenera w branży finansowej,
- wykształcenia wyższe (mile widziane kierunki ekonomia, zarządzanie),
- umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych i tworzenia programów szkoleniowych w zakresie kompetencji menedżerskich, technik sprzedaży i rekrutacji,
- doskonała znajomość technik trenerskich w pracy z grupą i indywidualnie, znajomość zagadnień z zakresu szkoleń miękkich, sprzedażowych oraz produktowych, a także znajomość branży ubezpieczeniowej,
- czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne.
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie i przekazywanie kontaktów rekrutacyjnych dla kadry menadżerskiej sieci sprzedaży indywidualnej,
- administrowanie bazą danych prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
- aktywne poszukiwanie oraz rekomendowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
- współuczestniczenie w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji,
- opracowywanie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
- przeprowadzanie rozmów Exit Interview, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników z rozmów.
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie rekrutacji, sourcing),
- wykształcenia wyższe,
- znajomość różnorodnych metod poszukiwania i selekcji kandydatów oraz systemów ATS (np. eRecruiter),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- energia, pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów,
- duża samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji,wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia),
minimum 2 lata pracy w obsłudze klienta w zakresie ubezpieczeń na życie, - bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.
Twój zakres obowiązków
- realizowanie comiesięcznej obsługi przydzielonych polis grupowych i IKG zgodnie z obowiązującymi standardami oraz rejestracja nowych polis,
- zgłaszanie i rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą obsługą przydzielonych polis grupowych,
- weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, naliczanie składek, udział w procesie rocznicowym,
- przygotowywanie raportów wymaganych przy obsłudze polis grupowych,
- uczestniczenie w procesie wypłaty świadczeń – potwierdzanie sum ubezpieczenia, opłacenia składki,posprzedażowy kontakt z ubezpieczonymi, klientami korporacyjnymi i pośrednikami.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia),
- minimum 2 lata pracy w obsłudze klienta w zakresie ubezpieczeń na życie,
- biegła znajomość programów MS Office, a szczególnie MS Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym (minimum B1),
- doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych oraz znajomość rynku ubezpieczeniowego,
- umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy i terminowość,
- wysoka kultura osobista i etyka oraz łatwość komunikacji.
Twój zakres obowiązków
- stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
- obsługa Klientów w Oddziale,
- prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów,
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
- ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
- dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Nasze wymagania
- minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- otwartość na potrzeby klienta i współpracowników,
- doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
- umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków.
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie incydentami i problemami – kategoryzacja i analiza zgłoszeń, kontakt z użytkownikami, informowanie o statusie prowadzonych prac,
- wsparcie instalacji i utrzymanie oprogramowania biznesowego i aplikacji użytkowych,
- konfiguracja i zarządzanie komputerami, urządzeniami mobilnymi i drukarkami,
- zarządzanie magazynem sprzętu oraz serwisem urządzeń,
- zarządzanie dostępami użytkowników do systemów informatycznych.
Nasze wymagania
- minimum 1 rok pracy w zespole wsparcia klienta końcowego, helpdesk, servicedesk,
- wykształcenie wyższe kierunkowe informatyczne, techniczne,
- znajomość środowiska Microsoft Windows oraz Active Directory, oraz podstawowa znajomość diagnostyki działania sieci komputerowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- umiejętność obsługi klienta wewnętrznego, komunikatywność, umiejętności interpersonalne,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, a także odporność na stres,
- skuteczne działanie i umiejętność priorytetyzacji zadań.
Twój zakres obowiązków
- wprowadzanie do systemu zmian na podstawie wniosku o dokonanie zmian,
- księgowanie i uzgadnianie składek za ubezpieczenie,
- korespondencja z agentami ubezpieczeniowymi.
Nasze wymagania
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej, podziału zadań i ustalania priorytetów,
- wysoka kultura osobista,
- orientacja na potrzeby klienta,
- znajomość MS Office (MS Excel, MS Word na bardzo dobrym poziomie),
- komunikatywność, dokładność, terminowość, skrupulatność, odpowiedzialność,
- mile widziany status studenta,
- dostępność ok 40h tygodniowo.
Oferujemy
- umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
- możliwość nauki od najlepszych ekspertów w branży,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- poznanie specyfiki pracy w towarzystwie ubezpieczeniowym.
Twój zakres obowiązków
- przygotowywanie zapytań ofertowych oraz niezbędnych danych o pracownikach i pracodawcach,
- przygotowywanie materiałów marketingowych i wdrożeniowych (ulotki, plakaty, mailingi, prezentacje),
- weryfikowanie list osób ubezpieczonych,
- weryfikowanie dokumentacji ubezpieczeniowej (wnioski, AML, polisy),
- inne zadania zlecone przez przełożonego.
Nasze wymagania
- znajomość programów komputerowych MS Office (Power Point, Excel, Word),
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność czytanie ze zrozumieniem, a także kreatywność i samodzielność w działaniu,
- zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole i terminowość.
Oferujemy
- płatny staż w oparciu o umowę zlecenie,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Twój zakres obowiązków
- wsparcie Zespołu Administracji Personalnej w realizowanych zadaniach,
- archiwizacja dokumentów,
- przygotowanie umów cywilnoprawnych oraz koordynacja obiegu dokumentów (skanowanie, przesyłanie, zapisywanie w odpowiednich folderach itp.), współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych,
- udział w projektach realizowanych przez Dział HR.
Nasze wymagania
- zainteresowanie prawem pracy i ubezpieczeń społecznych oraz chęć rozwoju w obszarze „twardego HR’ u” i szeroko pojętej administracji personalnej,
- dokładność, skrupulatność w działaniu i odpowiedzialność,
- pozytywne nastawienie i otwartość na naukę,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność min. 30 godzin w tygodniu.
Mile widziane
- doświadczenie zawodowe w zespole administracji personalnej,
- znajomość programu Macrologic ERP Xpertis,
- znajomość języka angielskiego,
- status studenta.
Oferujemy
- płatny staż w oparciu o umowę zlecenie,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Proces rekrutacji
Spotkajmy się!
Rozmowa online
Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.
Spotkanie w biurze
Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.
Decyzja
Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.
Nasze departamenty
Znajdź swoją ścieżkę kariery
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Klienta Indywidualnego
Świadczeń
Grupowych
Korporacyjnej
Oferty i Produktów
Nowego Biznesu
Pośredników i Analiz
Projektami i Procesami
Ryzykiem
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy doceniani!
Dołącz do Unum Polubisz nasAplikuj