Kariera w centrali
#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.
Poznajmy się
Kim jesteśmy?
Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1991 roku. Nasze doświadczenie na rynku polskim przekracza 20 lat, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 430 000 klientów i ponad 7 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla naszych blisko 700 ekspertów.
Dołącz do nas, bo w Unum…
- rośniemy – tylko w 2022 roku dołączyło do nas ponad 100 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie blisko 700 pracowników,
- dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
- cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
- rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
- robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
- zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
- lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.
Najlepszy Pracodawca 2022
6 razy z rzędu
17 oddziałów
700 pracowników
91% pracowników
Benefity
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.
Ubezpieczenie grupowe
Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Opieka medyczna
Abonament medyczny LuxMed.
Program rozwojowy, w tym nauka języków
Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.
Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa
Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.
System kafeteryjny
System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.
Zdrowie i wellbeing
Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.
Dodatkowe świadczenia socjalne
Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.
Kultura
Zniżki na bilety do kin i teatrów.
Aktualne oferty pracy
Znajdź swoje miejsce
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
- obsługa klientów,
- wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
- praca w systemie CRM.
Nasze wymagania
- etyka pracy,
- umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
- atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
- udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
- ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
- prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
- jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
- stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
- możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.
Twój zakres obowiązków
- współtworzenie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu kluczowych zagadnień sprzedaży i rekrutacji dla wszystkich struktur sprzedaży i obsługi klienta oraz koordynowanie ich w sensie wykonawczym,
- realizowanie warsztatów sprzedażowych w miejscu pracy „Traning on the Job” oraz udział w spotkaniach sprzedażowych z agentami,
- wspieranie Sił Sprzedaży w realizacji parametrów sprzedażowych (Key Drivers),
- współtworzenie z innymi działami nowych produktów lub optymalizacja już istniejących dla Sił Sprzedaży w zakresie przygotowania odpowiednich materiałów szkoleniowych, webinarów i zmian w aplikacjach,
- wspieranie tworzenia i nadzorowania wykonania strategii rekrutacji dla struktur sprzedaży,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych Sił Sprzedaży.
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku trenera w branży finansowej,
- wykształcenia wyższe (mile widziane kierunki ekonomia, zarządzanie),
- umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych i tworzenia programów szkoleniowych w zakresie kompetencji menedżerskich, technik sprzedaży i rekrutacji,
- doskonała znajomość technik trenerskich w pracy z grupą i indywidualnie, znajomość zagadnień z zakresu szkoleń miękkich, sprzedażowych oraz produktowych, a także znajomość branży ubezpieczeniowej,
- czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne.
Twój zakres obowiązków
- organizowanie cyklicznych spotkań wdrożeń zmian (CAB – Change Advisory Board),
- zarządzanie wdrożeniami, weryfikowanie przygotowanej konfiguracji aplikacji i kompletności oprogramowania do wdrożenia produkcyjnego,
- zarządzanie zmianą wersji aplikacji, systemów operacyjnych, baz danych, a także zmianą konfiguracji środowisk pod testy, projekty,
- aktualizowanie bazy CMDB – Configuration Management Database,
- przygotowanie zleceń wdrożeń dla zewnętrznych grup administratorów (ServiceNow),
- wspieranie procesów audytowych, raportowanie zmian (KPI),
- wspieranie ciągłego doskonalenia innych procesów IT w organizacji, a także projektów od strony konfiguracji i architektury wdrożenia.
Nasze wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynatora wdrożeń,
- wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne,
- bardzo dobra znajomość systemów zgłoszeniowych ManageEngine Service Desk Plus, ServiceNow,
- znajomość bibliotek ITIL, aplikacji JIRA, Enterprise Architect oraz procesów CI/CD, Devops,
- język angielski na poziomie B2,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność koordynowania prac wdrożeniowych kilku zespołów.
Twój zakres obowiązków
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów wszystkich linii biznesowych oraz obsługa skrzynek mailowych,
- przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez klientów drogą telefoniczną.,
- obsługa administracyjna polis i zmian na polisach,
- udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach,
- współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta,
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-16:30/9:00-17:00.
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
- wykształcenie minimum średnie,
- nastawienie na realizację zadań,
- orientacja na potrzeby klienta,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole,
- otwartość i chęć uczenia się,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w dziale obsługi klienta w branży ubezpieczeń.
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie i przekazywanie kontaktów rekrutacyjnych dla kadry menadżerskiej sieci sprzedaży indywidualnej,
- administrowanie bazą danych prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
- aktywne poszukiwanie oraz rekomendowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
- współuczestniczenie w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji,
- opracowywanie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
- przeprowadzanie rozmów Exit Interview, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników z rozmów.
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie rekrutacji, sourcing),
- wykształcenia wyższe,
- znajomość różnorodnych metod poszukiwania i selekcji kandydatów oraz systemów ATS (np. eRecruiter),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- energia, pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów,
- duża samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji,
- bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.
Twój zakres obowiązków
- stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
- obsługa Klientów w Oddziale,
- prowadzenie administracji Oddziału,
- przygotowywanie raportów,
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
- ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
- dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Nasze wymagania
- min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność,
- umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków,
- umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków,
- chęć samodoskonalenia w dynamicznym środowisku pracy.
Twój zakres obowiązków
- współpraca z zarządcami nieruchomości i serwisami technicznymi budynków, służbami BHP oraz pracownikami Spółki,
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie kontroli dostępu i systemu monitoringu w Centrali i oddziałach,
- planowanie i organizacja remontów oraz rearanżacji, dbanie o prawidłowy stan techniczny i estetyczny biur,
- odpowiedzialność za oznakowanie, relokacje i utylizację środków trwałych zakupionych przez Zespół Administracji,
- przeprowadzki, prowadzenie procesu otwierania nowych placówek biurowych, współpraca merytoryczna z zespołami wewnętrznymi i wykonawcami branżowymi,
- planowanie kosztów, kontrolowanie wydatków, analiza, przygotowywanie raportów w zakresie obsługiwanych umów, w tym współudział w przygotowywaniu budżet rocznego,
- przygotowywanie raportów wymaganych przez przepisy prawa, np. z zakresu emisji śladu węglowego.
Nasze wymagania
- min. 3 lata pracy w obszarze administracji,
- wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie i administracja, logistyka, techniczne,
- dobra znajomość Pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point),
- znajomość obowiązków najemcy i wynajmującego, wynikających z kodeksu cywilnego, umiejętność identyfikacji i zlecania odpowiednich prac serwisowych w lokalach,
- umiejętność prowadzenia negocjacji i znajomość umów najmu,
- wiedza techniczna w zakresie instalacji i urządzeń wykorzystywanych w obiektach biurowych, w tym znajomość przepisów BHP, ppoż. oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, terminowość, dokładność, wielozadaniowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Twój zakres obowiązków
- odpowiedzialność za terminową i jakościową obsługę roszczeń (pobyty w szpitalu i roszczenia „około szpitalne”, operacje chirurgiczne, uszczerbki na zdrowiu) w linii IB (możliwe wsparcie lekarza, ICR i inne), zgodnie z autoryzacjami przewidzianymi dla danego stanowiska,
- ustalanie zakresu odpowiedzialności, gromadzenie i analiza zebranych informacji o zgłoszonym roszczeniu,
- akceptacja decyzji zgodnie z autoryzacjami określonymi w Decision Matrix,
- prowadzenie korespondencji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- stosowanie wewnętrznych regulacji, uwarunkowań prawnych z zakresu ubezpieczeń w podejmowanych decyzjach oraz testowanie wprowadzonych zmian systemowych.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: medycyna, ubezpieczenia, ekonomia lub prawo),
- 2 lata doświadczenia w wypłacie świadczeń lub obszarze ubezpieczeń,
- swobodne poruszanie się w aplikacjach pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej, podziału zadań i ustalania priorytetów,
- odporność na stres oraz wysoka orientacja na potrzeby klienta,
- komunikatywność, dokładność, terminowość, skrupulatność, a także bardzo dobra umiejętność pracy w zespole i realizacji wspólnych celów.
Proces rekrutacji
Spotkajmy się!
Rozmowa online
Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.
Spotkanie w biurze
Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.
Decyzja
Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.
Nasze departamenty
Znajdź swoją ścieżkę kariery
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Klienta Indywidualnego
Świadczeń
Grupowych
Korporacyjnej
Oferty i Produktów
Nowego Biznesu
Pośredników i Analiz
Projektami i Procesami
Ryzykiem
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy doceniani!
Dołącz do Unum Polubisz nasAplikuj