Kariera w centrali

#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.

Kariera w centrali

Poznajmy się

Kim jesteśmy?

Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1991 roku. Nasze doświadczenie na rynku polskim przekracza 20 lat, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 430 000 klientów i ponad 7 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla naszych blisko 700 ekspertów.

Dołącz do nas, bo w Unum…

  • rośniemy – tylko w 2022 roku dołączyło do nas ponad 100 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie blisko 700 pracowników,
  • dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
  • cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
  • rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
  • robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
  • zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
  • lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.
Najlepszy Pracodawca 2022

Najlepszy Pracodawca 2022

zostaliśmy wyróżnieni
6 razy z rzędu
17 oddziałów

17 oddziałów

w największych miastach Polski
700 pracowników

700 pracowników

nasz zespół stale rośnie
91% pracowników

91% pracowników

poleca Unum jako miejsce pracy

Benefity

Atrakcyjne wynagrodzenie

Atrakcyjne wynagrodzenie

Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.

Opieka medyczna

Opieka medyczna

Abonament medyczny LuxMed.

Program rozwojowy, w tym nauka języków

Program rozwojowy, w tym nauka języków

Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.

Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa

Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa

Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.

System kafeteryjny

System kafeteryjny

System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.

Zdrowie i wellbeing

Zdrowie i wellbeing

Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.

Dodatkowe świadczenia socjalne

Dodatkowe świadczenia socjalne

Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.

Kultura

Kultura

Zniżki na bilety do kin i teatrów.

Aktualne oferty pracy

Znajdź swoje miejsce

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
  • obsługa klientów,
  • wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
  • praca w systemie CRM.

Nasze wymagania

  • etyka pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
  • wykształcenie min. średnie.

Oferujemy

  • indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
  • atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
  • udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
  • stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
  • możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • współtworzenie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu kluczowych zagadnień sprzedaży i rekrutacji dla wszystkich struktur sprzedaży i obsługi klienta oraz koordynowanie ich w sensie wykonawczym,
  • realizowanie warsztatów sprzedażowych w miejscu pracy „Traning on the Job” oraz udział w spotkaniach sprzedażowych z agentami,
  • wspieranie Sił Sprzedaży w realizacji parametrów sprzedażowych (Key Drivers),
  • współtworzenie z innymi działami nowych produktów lub optymalizacja już istniejących dla Sił Sprzedaży w zakresie przygotowania odpowiednich materiałów szkoleniowych, webinarów i zmian w aplikacjach,
  • wspieranie tworzenia i nadzorowania wykonania strategii rekrutacji dla struktur sprzedaży,
  • analizowanie potrzeb szkoleniowych Sił Sprzedaży.

Nasze wymagania

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku trenera w branży finansowej,
  • wykształcenia wyższe (mile widziane kierunki ekonomia, zarządzanie),
  • umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych i tworzenia programów szkoleniowych w zakresie kompetencji menedżerskich, technik sprzedaży i rekrutacji,
  • doskonała znajomość technik trenerskich w pracy z grupą i indywidualnie, znajomość zagadnień z zakresu szkoleń miękkich, sprzedażowych oraz produktowych, a także znajomość branży ubezpieczeniowej,
  • czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie i przekazywanie kontaktów rekrutacyjnych dla kadry menadżerskiej sieci sprzedaży indywidualnej,
  • administrowanie bazą danych prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
  • aktywne poszukiwanie oraz rekomendowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
  • współuczestniczenie w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji,
  • opracowywanie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
  • przeprowadzanie rozmów Exit Interview, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników z rozmów.

Nasze wymagania

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie rekrutacji, sourcing),
  • wykształcenia wyższe,
  • znajomość różnorodnych metod poszukiwania i selekcji kandydatów oraz systemów ATS (np. eRecruiter),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • energia, pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów,
  • duża samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji,wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia),
    minimum 2 lata pracy w obsłudze klienta w zakresie ubezpieczeń na życie,
  • bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • realizowanie comiesięcznej obsługi przydzielonych polis grupowych i IKG zgodnie z obowiązującymi standardami oraz rejestracja nowych polis,
  • zgłaszanie i rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą obsługą przydzielonych polis grupowych,
  • weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, naliczanie składek, udział w procesie rocznicowym,
  • przygotowywanie raportów wymaganych przy obsłudze polis grupowych,
  • uczestniczenie w procesie wypłaty świadczeń – potwierdzanie sum ubezpieczenia, opłacenia składki,posprzedażowy kontakt z ubezpieczonymi, klientami korporacyjnymi i pośrednikami.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia),
  • minimum 2 lata pracy w obsłudze klienta w zakresie ubezpieczeń na życie,
  • biegła znajomość programów MS Office, a szczególnie MS Excel,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym (minimum B1),
  • doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych oraz znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy i terminowość,
  • wysoka kultura osobista i etyka oraz łatwość komunikacji.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
  • obsługa Klientów w Oddziale,
  • prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów,
  • wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
  • ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
  • dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.

Nasze wymagania

  • minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • otwartość na potrzeby klienta i współpracowników,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie incydentami i problemami – kategoryzacja i analiza zgłoszeń, kontakt z użytkownikami, informowanie o statusie prowadzonych prac,
  • wsparcie instalacji i utrzymanie oprogramowania biznesowego i aplikacji użytkowych,
  • konfiguracja i zarządzanie komputerami, urządzeniami mobilnymi i drukarkami,
  • zarządzanie magazynem sprzętu oraz serwisem urządzeń,
  • zarządzanie dostępami użytkowników do systemów informatycznych.

Nasze wymagania

  • minimum 1 rok pracy w zespole wsparcia klienta końcowego, helpdesk, servicedesk,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe informatyczne, techniczne,
  • znajomość środowiska Microsoft Windows oraz Active Directory, oraz podstawowa znajomość diagnostyki działania sieci komputerowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • umiejętność obsługi klienta wewnętrznego, komunikatywność, umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, a także odporność na stres,
  • skuteczne działanie i umiejętność priorytetyzacji zadań.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • wprowadzanie do systemu zmian na podstawie wniosku o dokonanie zmian,
  • księgowanie i uzgadnianie składek za ubezpieczenie,
  • korespondencja z agentami ubezpieczeniowymi.

Nasze wymagania

  • dobra umiejętność organizacji pracy własnej, podziału zadań i ustalania priorytetów,
  • wysoka kultura osobista,
  • orientacja na potrzeby klienta,
  • znajomość MS Office (MS Excel, MS Word na bardzo dobrym poziomie),
  • komunikatywność, dokładność, terminowość, skrupulatność, odpowiedzialność,
  • mile widziany status studenta,
  • dostępność ok 40h tygodniowo.

Oferujemy

  • umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
  • możliwość nauki od najlepszych ekspertów w branży,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • poznanie specyfiki pracy w towarzystwie ubezpieczeniowym.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz niezbędnych danych o pracownikach i pracodawcach,
  • przygotowywanie materiałów marketingowych i wdrożeniowych (ulotki, plakaty, mailingi, prezentacje),
  • weryfikowanie list osób ubezpieczonych,
  • weryfikowanie dokumentacji ubezpieczeniowej (wnioski, AML, polisy),
  • inne zadania zlecone przez przełożonego.

Nasze wymagania

  • znajomość programów komputerowych MS Office (Power Point, Excel, Word),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • umiejętność czytanie ze zrozumieniem, a także kreatywność i samodzielność w działaniu,
  • zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole i terminowość.

Oferujemy

  • płatny staż w oparciu o umowę zlecenie,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie Zespołu Administracji Personalnej w realizowanych zadaniach,
  • archiwizacja dokumentów,
  • przygotowanie umów cywilnoprawnych oraz koordynacja obiegu dokumentów (skanowanie, przesyłanie, zapisywanie w odpowiednich folderach itp.), współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych,
  • udział w projektach realizowanych przez Dział HR.

Nasze wymagania

  • zainteresowanie prawem pracy i ubezpieczeń społecznych oraz chęć rozwoju w obszarze „twardego HR’ u” i szeroko pojętej administracji personalnej,
  • dokładność, skrupulatność w działaniu i odpowiedzialność,
  • pozytywne nastawienie i otwartość na naukę,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność min. 30 godzin w tygodniu.

Mile widziane

  • doświadczenie zawodowe w zespole administracji personalnej,
  • znajomość programu Macrologic ERP Xpertis,
  • znajomość języka angielskiego,
  • status studenta.

Oferujemy

  • płatny staż w oparciu o umowę zlecenie,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Aplikuj

Kariera w centrali

Nie widzisz oferty dla siebie?

Zaaplikuj i powiedz nam czym chcesz się zajmować w Unum.

Aplikuj

Proces rekrutacji

Spotkajmy się!

1.
Rozmowa online

Rozmowa online

Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.

2.
Spotkanie w biurze

Spotkanie w biurze

Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.

3.
Decyzja

Decyzja

Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.

Nasze departamenty

Znajdź swoją ścieżkę kariery

Departament
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Departament
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Dział
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Dział Obsługi
Klienta Indywidualnego
Dział Wypłaty
Świadczeń
Dział Obsługi Polis
Grupowych
Dział HR, Marketingu i Komunikacji
Korporacyjnej
Dział Prawny
Dział Aktuariatu
Dział Rozwoju
Oferty i Produktów
Dział Finansowy
Dział IT
Dział Oceny Ryzyka i
Nowego Biznesu
Dział Obsługi
Pośredników i Analiz
Zespół Bezpieczeństwa
Zespół Compliance
Zespół Administracji
Zespół Zarządzania
Projektami i Procesami
Zespół Zarządzania
Ryzykiem

Mówią o nas

Jak pracuje się w Unum?

W firmie pracuję od 2017 roku. Niejednokrotnie przekonałam się, że Unum dostrzega i docenia ludzi. Jako Członek Zarządu Fundacji Unum mam przyjemność wspierać rozwój aktywności filantropijnych wśród pracowników. Moją pracę traktuję jako osobistą misję niesienia pomocy i wsparcia ludzi, których spotykam.

Justyna Wojsz

Manadżerka ds. Wdrożeń Ubezpieczeń Grupowych,
Członek Zarządu Fundacji Unum

Justyna Wojsz

W Unum mogę pracować w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami, a jednocześnie zachować dużą swobodę działania. Wiem, że moja praca jest potrzebna. To daje ogromną satysfakcję!

Joanna Opolska

Consulting Life Protection Advisor

Joanna Opolska

Unum jest miejscem pracy, do którego każdego dnia przychodzę z uśmiechem. To miejsce gdzie „chce się chcieć”, korytarze wypełnione są wzajemną życzliwością, a w pokojach znajdziemy specjalistów, którzy zawsze chętnie pomogą i odpowiedzą na wnikliwe pytania nowo zatrudnionych. Każdy dzień tutaj jest pozytywnym zaskoczeniem, że można pracować, rozwijać się i uczyć w tak pozytywnym i sprzyjającym środowisku. Jestem dumna, że pracuję w Unum.

Sylwia Leuto

Specjalistka ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR

Sylwia Leuto

Najbardziej cenię wartości naszej firmy, spójne z moimi: uczciwość, odpowiedzialność, zaangażowanie. Unum daje mi poczucie bezpieczeństwa, mam tu wielu przyjaciół i świadomość, że mogę na nich liczyć.

Krystyna Matwiejczyk

Kierowniczka Zespołu Wsparcia Administracyjnego

Krystyna Matwiejczyk

W Unum mogłem odnaleźć właściwy kierunek w swoim rozwoju osobistym i zawodowym. Praca w Unum daje mi ogromne poczucie bezpieczeństwa każdego dnia. Cenię sobie pracę tutaj za to, że faktycznie mam wpływ na to jak kształtuje się moja praca i moich współpracowników/-czek.

Konrad Majchrzak

Kierownik ds. Rejestracji i Wypłaty Świadczeń

Konrad Majchrzak

Wybrałem Unum, bo to stabilny pracodawca, który nieustannie się rozwija i stawia na rozwój pracowników. Cenię sobie pracę tutaj dlatego, że daje mi poczucie sprawczości. Wiem, że mogę przedstawić swój pomysł i że zostanie on wzięty pod uwagę przy szukaniu rozwiązania.

Paweł Smater

Ekspert ds. Compliance

Paweł Smater

Lubię pracę w Unum, bo mogę oferować klientom uczciwe rozwiązania, które realnie pomagają. A ponadto, dzięki działaniom społecznym mogę pomagać ludziom z mojego otoczenia. Taka praca ma sens i daje ogrom satysfakcji.

Piotr Danielewicz

Senior Life Protection Advisor, Agent Ubezpieczeniowy

Piotr Danielewicz

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy doceniani!

Kariera w centrali

Dołącz do Unum Polubisz nasAplikuj

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.