Pramerica wypłaciła jeszcze więcej świadczeń klientom
25 lipca 2017Firma
Pramerica Życie TUiR SA wypłaciła więcej świadczeń w pierwszej połowie 2017 roku niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Suma wypłaconych świadczeń za okres styczeń-czerwiec 2017 wyniosła 41,5 mln PLN, a to o 15,4% więcej niż w pierwszym półroczu 2016 roku.
– Coraz więcej klientów dostrzega potrzebę ochrony zdrowia i życia. Z przeprowadzonego przez nas badania „Pramerica Insight: Polacy i Amerykanie o finansach osobistych” wynika, że Polacy na pierwszym miejscu w swoich priorytetach finansowych stawiają możliwość pokrycia niespodziewanych wydatków na leczenie (68%). To potwierdza rosnącą popularność umów dodatkowych chroniących zdrowie klienta i zapewniających wypłaty świadczeń w razie poważnego zachorowania, uszczerbku na zdrowiu, czy pobytu w szpitalu. A takie wypłaty, częstsze i w większym wolumenie wpływają znacząco na ogólną wartość wypłaty świadczeń. – wyjaśnia Iwona Wiśniewska-Jacak, Dyrektor Działu Wypłaty Świadczeń w Pramerica Życie.
Wzrost wypłaty świadczeń powiązany jest z rosnącą sprzedażą polis. Składka przypisana brutto polis indywidualnych na koniec drugiego kwartału 2017 jest o 4,9% wyższa od wyniku z analogicznego okresu w 2016 roku, natomiast w ramach ubezpieczeń grupowych wzrost ten wynosi 11,3%. Średni czas wypłaty świadczeń w Pramerica Życie, liczony od daty skompletowania dokumentacji niezbędnej do ustalenia wysokości świadczenia, w minionym półroczu wyniósł 2 dni. Warto podkreślić, że ustawowy termin na wypłatę świadczenia wynosi 30 dni.
– Wypłata świadczenia to nic innego jak spełnienie obietnicy, którą dajemy klientom w momencie zawarcie umowy ubezpieczenia. Zdajemy sobie również sprawę z tego, że wypłata świadczenia wiąże się najczęściej z tragicznymi i niezwykle trudnymi sytuacjami naszych klientów, jak śmierć, choroba lub nieszczęśliwy wypadek. Dlatego staramy się jak najszybciej wypłacić należne świadczenia i choćby w ten sposób pomóc im lub ich bliskim w tych wyjątkowo ciężkich chwilach – wyjaśnia Iwona Wiśniewska-Jacak.
Badanie Pramerica Insight
13 lipca 2017Rynek
Badanie Pramerica Insight przeprowadziła firma IPSOS w grupie ponad 1000 Polaków podejmujących decyzje finansowe i zamieszkujących duże miasta. Analiza wyników pozwoliła na stworzenie kompleksowego raportu zawierającego m.in. wytyczne dla firm z rynku finansowego, w jaki sposób oferować swoje usługi, by budować zaufanie klientów.
Celem badania Pramerica Insight – Polacy i Amerykanie o finansach osobistych było sprawdzenie, w jaki sposób respondenci zarządzają swoimi finansami, czy są do tego dobrze przygotowani, z jakich produktów finansowych korzystają i dlaczego się na nie decydują oraz jakie mają oczekiwania względem instytucji finansowych. Wyniki z rynku polskiego zostały zestawione z danymi z amerykańskich analiz, wykonanymi przez Prudential Financial, Inc. (PFI).
Młodzi Polacy (25-34 lata) za cel finansowy stawiają sobie przeważnie założenie lub rozwinięcie firmy oraz zabezpieczenie bieżących potrzeb. Z kolei młode pokolenie Amerykanów aktywnie dąży do zapewnienia odpowiedniego poziomu życia na emeryturze. Co jeszcze o młodych Polakach mówi badanie „Pramerica Insight: Polacy i Amerykanie o finansach osobistych”?
Zarówno młodzi Polacy (63%), jak i Amerykanie (65%) dążą głównie do tego, aby nie stać się obciążeniem finansowym swoich bliskich oraz by zapewnić im odpowiedni poziom życia w razie własnej śmierci lub kalectwa (po 60%). Jednocześnie, w porównaniu do Amerykanów, młodzi Polacy przedstawiają się jako bardziej niezależni i przedsiębiorczy, mówiąc inaczej, chcą być kowalami swojego losu. Ponad połowa badanych Polaków (51%) za cel finansowy stawia sobie zakup mieszkania oraz sfinansowanie edukacji dzieci (52%). Aż 46% dąży do założenia własnej firmy, przy tylko 28% w przypadku rówieśników zza oceanu. Młody Polak myśli zatem o zapewnieniu dobrego poziomu życia tu i teraz, podczas gdy amerykańscy dwudziesto- i trzydziestolatkowie już dziś dużą wagę przywiązują do zabezpieczenia swoich finansów podczas „jesieni życia”. Potwierdzają to wyniki badania, w którym 68% Amerykanów jako bardzo ważny cel na przyszłość stawia sobie zapewnienie wystarczających oszczędności na całą emeryturę, a 73% chciałoby utrzymać w przyszłości dotychczasowy poziom życia.
Strefa Beztroskiego Relaksu Pramerica zaprasza!
02 lipca 2017Firma
Przed siedzibą główną Pramerica powstała Strefa Beztroskiego Relaksu, na której warszawscy przechodnie mogą odpocząć od zgiełku miasta na wygodnych leżakach i miękkiej trawie. Strefa Beztroskiego Relaksu znajduje się przy al. Jana Pawła II 17, pod dziobem budynku Atrium, w którym znajduje się Centrala i Oddział Centrum Pramerica.
Na betonowej powierzchni wyłożona została miękka trawa, a na niej wygodne leżaki plażowe do użytku dla każdego. Od słońca i wiatru chronią gości Strefy specjalne flagi.
– Serdecznie zachęcamy przechodniów do tego, by na chwilę zatrzymali się, odpoczęli i w relaksujących okolicznościach pomyśleli o swoich marzeniach, a jeśli coś ich niepokoi, zapraszamy do nas! Chętnie zadbamy o bezpieczną finansowo przyszłość i pomożemy osiągnąć spokój ducha – mówi Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Pramerica Życie.
Strefa Beztroskiego Relaksu dostępna będzie do 30 września 2017 roku, a na leżakach odpocząć będzie można w dni powszednie w godzinach 7-22. Serdecznie zapraszamy do korzystania!
Dzień Przedsiębiorczości w Pramerica Życie
26 kwietnia 2017CSR
Pramerica Życie wzięła udział w programie „Dzień przedsiębiorczości” organizowanym corocznie przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. 26 kwietnia 2017 r. uczniowie szkół ponadgimnazjalnych odwiedzili centralę firmy oraz jej oddziały i mieli niepowtarzalną okazję poznać tajniki pracy w towarzystwie ubezpieczeń, a także kulisy udzielania klientom profesjonalnego wsparcia finansowego.
„Dzień przedsiębiorczości” w Pramerica Życie rozpoczął się prezentacją ogólną na temat firmy, jej historii i wartości, jakimi się kieruje. Uczniowie otrzymali również ogólne informacje na temat rynku ubezpieczeń. Po tym wprowadzeniu młodzież sama mogła doświadczyć pracy na stanowiskach w Dziale IT, Dziale HR, Dziale Szkoleń, oraz w oddziałach firmy, a także spotkać się z Członkami Zarządu.
– Łączenie edukacji z biznesem leży u podstaw naszej działalności społecznej. Cieszymy się, że odwiedzająca nas młodzież miała okazję poznać w praktyce, jak dbamy o bezpieczeństwo finansowe naszych klientów. To była również doskonała okazja do tego, by pokazać uczniom, jakich umiejętności wymaga praca w branży finansowej. Mamy nadzieję, że udział w Dniu przedsiębiorczości w Pramerica Życie wzbogaci odwiedzających nas uczniów i wpłynie pozytywnie na wybór ich przyszłości zawodowej – powiedział Robert Gowin, Członek Zarządu Pramerica Życie.
Pramerica Życie jest partnerem Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości i corocznie wspiera jej działalność statutową współrealizując takie inicjatywy jak Pramerica Moc Działania, czy program Otwarta firma realizowany w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości organizuje corocznie „Dzień przedsiębiorczości” w celu przybliżenia uczniom szkół ponadgimnazjalnych różnych zawodów i branż oraz by wesprzeć ich w racjonalnym wyborze przyszłego zawodu. Od początku trwania programu uczestniczyło w nim ponad 554 tysiące uczniów i taka sama liczba towarzyszących im wolontariuszy. „Dzień przedsiębiorczości” jest objęty honorowym patronatem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna.
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
cookiesValueMarketing
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
cookiesIsSaved
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
cookiesValueAnalytic
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_GRECAPTCHA
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
179 dni
HTTP Cookie
_grecaptcha
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
rc::a
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
rc::b
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do końca sesji
HTML Session Storage
rc::c
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do końca sesji
HTML Session Storage
Marketingowe
Dzięki nim oceniamy efektywność podjętych działań reklamowych. Weryfikujemy dobór grupy docelowej i umiejscowienie reklam w zewnętrznych serwisach internetowych. Jeśli wyrazisz zgodę na cookies marketingowe, wówczas będziemy mogli wykorzystać informacje o Twoim zachowaniu na stronach internetowych banku w celu dostosowania reklam. Jeżeli chciałbyś abyśmy zaprzestali zbierania tych informacji – wystarczy, że usuniesz pliki cookies ze swojego urządzenia np. komputera, smartfon czy tabletu. Instalujemy je jedynie za zgodą użytkowników.
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
SERVERID
Sales Manago
Ten plik cookie służy do przypisania użytkownika do określonego serwera, aby zapewnić ulepszony i szybszy czas serwera. Pamięta, który serwer dostarczył ostatnią stronę do przeglądarki. Pomaga również w równoważeniu obciążenia.
10 minut
HTTP Cookie
smg
Sales Manago
Ten plik cookie rejestruje dane odwiedzającego. Informacje są wykorzystywane do optymalizacji trafności reklam.
10 lat
HTTP Cookie
smuuid
Sales Manago
Identyfikuje użytkownika (unikalne ID).
12 miesięcy
HTTP Cookie
smuuid
Sales Manago
Identyfikuje użytkownika (unikalne ID).
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
smvr
Sales Manago
Przechowuje informacje o preferencjach/zachowaniu użytkowników.
10 lat
HTTP Cookie
smvr
Sales Manago
Przechowuje informacje o preferencjach/zachowaniu użytkowników.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_smvs
Sales Manago
Ten plik cookie służy do rejestrowania danych o zachowaniu odwiedzających na stronie internetowej. Dane te służą do wewnętrznej analizy i optymalizacji strony internetowej.
1 dzień
HTTP Cookie
_smvs
Sales Manago
Ten plik cookie służy do rejestrowania danych o zachowaniu odwiedzających na stronie internetowej. Dane te służą do wewnętrznej analizy i optymalizacji strony internetowej.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_smvc
Sales Manago
Służy do zbierania informacji o wizytach.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
Analityczne
Umożliwiają nam analizowanie ruchu na stronach internetowych Towarzystwa. Dzięki nim możemy analizować sesje użytkowników, wyświetlenia strony oraz weryfikować źródła ruchu. Umożliwia to nam pracę nad rozwojem usług i serwisu internetowego. Dodatkowo cookies analityczne pozwalają na wykrywanie nieprawidłowości lub nadużyć jak np. sztuczny ruch internetowy (boty).
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
_ga
Google
Ta nazwa pliku cookie jest powiązana z Google Universal Analytics - co stanowi istotną aktualizację powszechnie używanej usługi analitycznej Google. Ten plik cookie służy do rozróżniania unikalnych użytkowników poprzez przypisanie losowo wygenerowanej liczby jako identyfikatora klienta. Jest on uwzględniony w każdym żądaniu strony w witrynie i służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji i kampanii na potrzeby raportów analitycznych witryn.
2 lata
HTTP Cookie
_gid
Google
Ten plik cookie jest ustawiany przez Google Analytics. Przechowuje i aktualizuje unikalną wartość dla każdej odwiedzanej strony i służy do liczenia i śledzenia odsłon.
1 dzień
HTTP Cookie
_gat_UA-108838692-1
Google
Jest to plik cookie typu wzorzec ustawiany przez Google Analytics, w którym element wzorca w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub witryny internetowej, do której się odnosi. Jest to odmiana pliku cookie _gat, który służy do ograniczania ilości danych zapisywanych przez Google w witrynach o dużym natężeniu ruchu.
1 minuta
HTTP Cookie
_gat_gtag_UA_108838692_1
Google
Ten plik cookie jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań (liczba żądań przepustnicy), rozróżniania użytkowników.
1 minuta
HTTP Cookie
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.