Pramerica Życie z certyfikatem HR Najwyższej Jakości
19 grudnia 2017Firma
Pramerica Życie została wyróżniona certyfikatem „HR Najwyższej Jakości”, przyznawanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Wyróżnienie to przyznawane jest firmom prezentującym najwyższe standardy w polityce zarządzania zasobami ludzkimi.
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK) podjęło decyzje o przyznaniu certyfikatu Pramerica Życie na pod-stawie pozytywnej weryfikacji wdrożonej strategii zarządzania zasobami ludzkimi, realizowanych inicjatyw wewnętrznych wzmacniających motywację pracowników oraz budujących przyjazną kulturę organizacyjną, a także oferowanego pracownikom pakietu benefitów.
– Nasza strategia HR jest prosta: tworzymy przyjazne, oparte na szacunku środowisko pracy, w którym każdy ma szansę się rozwijać i realizować swój potencjał. Stawiamy na dialog i współpracę, ponieważ wierzymy, że każdy wnosi unikalną wiedzę i doświadczenie do naszej organizacji. – komentuje Piotr Lipa, Dyrektor Działu Personalnego w Pramerica Życie. – Jesteśmy dumni z przyznanego nam certyfikatu i doceniamy pozytywną ocenę Kapituły. Wyróżnienie certyfikatem to potwierdzenie stosowania przez nas najlepszych praktyk w zarządzaniu zasobami ludzkimi, a także zobowiązanie do stałego doskonalenia i utrzymywania najwyższych standardów.
Program certyfikacyjny jest jednym z najważniejszych projektów PSZK, w którym uczestniczą członkowie stowarzyszenia.
Wyższa jakość życia #DziękiUbezpieczeniom
19 grudnia 2017Rynek
Według raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków”, polscy ubezpieczyciele dają dwóm milionom Polaków dostęp do ubezpieczenia zdrowotnego, chronią 1,7 bln zł majątku firm i tworzą 225 tys. miejsc pracy w gospodarce.
Raport PIU opisujący wpływ branży ubezpieczeniowej na życie człowieka, gospodarkę i przedsiębiorstwa jest pierwszym tego typu opracowaniem w Europie Środkowo-Wschodniej.
Potencjał w gospodarce Ubezpieczenia oddziałują nie tylko bezpośrednio na człowieka, przejmując na siebie ochronę jego zdrowia, życia i majątku. Są także kluczowym składnikiem gospodarki. Jak wynika z raportu, przygotowanego przez PIU wspólnie z firmą doradczą Deloitte, ubezpieczyciele tworzą w Polsce aż 225 tys. etatów, z czego prawie 200 tys. w branżach innych niż ubezpieczenia. Miejsca pracy tworzone są przede wszystkim w handlu i naprawie pojazdów, czy finansach i nieruchomościach. Powstają one nie tylko dzięki wypłatom odszkodowań, ale także m.in. zakupom czy inwestycjom ubezpieczycieli.
Ochrona domów i mieszkań polskich rodzin Choć na tle krajów Europy Zachodniej nasza skłonność do ubezpieczania się jest wciąż niska, to świadomość zagrożeń, dotyczących zdrowia, życia i mienia stale rośnie. W 2016 r. około 60 proc. domów i mieszkań było objętych ochroną od skutków żywiołów. Zapewniona przez ubezpieczycieli ochrona przed ogniem, eksplozjami i żywiołami dała w 2016 r. aż 1,3 mld zł pomocy poprzez odszkodowania. Dodatkowo wypłacono 1,5 mld zł za m.in. za szkody spowodowane przez grad, mróz, a także wszelkiego typu kradzieże.
– Bez ubezpieczeń jakość naszego życia spadłaby diametralnie. Przy każdym wypadku losowym musielibyśmy naruszać nasze oszczędności, a spora część tych zdarzeń przewyższa kosztami oszczędności przeciętnego Polaka – mówi Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Ochrona życia, zdrowia i emerytury W 2016 r. aż 4,5 mln osób otrzymało świadczenia z tytułu ubezpieczenia na życie. To kluczowe wsparcie dla rodzin w obliczu największych tragedii, takich jak śmierć członka najbliższej rodziny. Ubezpieczenia na życie mają też istotną funkcję w budowaniu oszczędności długoterminowych. Regularnie oszczędzając, możemy zwiększyć swoją emeryturę nawet o 25 proc. Jest to ważne, tym bardziej że w niedalekiej przyszłości będziemy przeżywać na emeryturze aż 23 lata.
W kontekście zmian demograficznych, kluczowe jest też jak najdłuższe życie w dobrym zdrowiu. Dzięki ubezpieczycielom 2 mln Polaków może korzystać z prywatnych ubezpieczeń, zapewniając sobie szybki dostęp do lekarza i nowoczesnej diagnostyki.
– Raport „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków” pokazuje, że ubezpieczenia to nie tylko istotna część polskiej gospodarki, generująca 225 tys. miejsc pracy, ale też instytucja zaufania publicznego, która pełni istotne funkcje społeczne, które będą coraz ważniejsze wraz z bogaceniem się polskiego społeczeństwa – mówi Irena Pichola, Partner w Deloitte, Lider zespołu Sustainability Consulting Central Europe.
Ochrona w transporcie i podróży Najpowszechniejszymi w Polsce ubezpieczeniami są polisy komunikacyjne. Ubezpieczyciele wypłacają rocznie 12 mld zł za szkody w związku z wypadkami, kolizjami i kradzieżami pojazdów. Własnymi autami (choć nie tylko autami) coraz częściej poruszamy się też za granicą. W 2017 r. wakacje poza Polską spędziło aż 4,2 mln osób. Z raportu PIU i Deloitte wynika, że stajemy się coraz bardziej świadomymi turystami. Koszt wypłaconych w 2016 r. świadczeń turystycznych wyniósł około 170 mln zł. Kwota ta pokrywała koszty leczenia, zagubionych bagaży i transportu chorych.
Mniejsze ryzyko w prowadzeniu firmy Sektor ubezpieczeniowy to oczywiście nie tylko ochrona prywatnego majątku, ale też ubezpieczenia majątkowe i finansowe dla firm. W 2016 r. ubezpieczyciele obejmowali ochroną obrót firm wart 460 mld zł, czyli równowartość jednej czwartej gospodarki Polski. Wraz z ekspansją zagraniczną polskich przedsiębiorstw, wzrasta potrzeba ochrony ich biznesu w innych krajach. W zeszłym roku ubezpieczone było ponad 114 mld zł polskiego eksportu. Ubezpieczeniem jest też objęte 60 proc. majątku polskich firm. Suma ubezpieczenia całego majątku przedsiębiorstw w naszym kraju wynosi aż 1,7 bln zł. Raport PIU i Deloitte to pierwsze opracowanie, pokazujące tę wartość.
Pracownicy i współpracownicy Pramerica Życie wcielili się w rolę nauczycieli, by przeprowadzić lekcje w szkołach ponadgimnazjalnych w ramach programu „Otwarta Firma”, organizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
Wolontariusze przeprowadzali lekcje na temat ubezpieczeń w szkołach ponadgimnazjalnych w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie i Krakowie. Podczas zajęć uczniowie poznali historię ubezpieczeń, obszary życia, które są przez nie chronione oraz podstawowe pojęcia i zasady ich działania.
– To było niezwykle cenne doświadczenie, które pokazało, że możemy wiele uczynić, by wzmocnić świadomość finansową młodych ludzi. Dobre przygotowanie wpływa bowiem na decyzje osób, które wkraczają w dorosłość i pewniej oraz bardziej świadomie czerpią z możliwości jakie oferuje rynek finansowy. Cieszymy się, że wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości możemy realizować inicjatywy edukacyjne, które niosą wartość zarówno młodym ludziom, jak i całej branży – komentuje Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Pramerica Życie TUiR SA.
Program „Otwarta Firma” ma na celu podniesienie poziomu wiedzy i kształtowanie aktywnej postawy uczniów poprzez ciekawe zajęcia organizowane we współpracy z przedstawicielami lokalnych firm i instytucji. Program realizowany jest w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na terenie całego kraju. Do ostatniej edycji programu przystąpiło blisko 3000 firm i instytucji.
Zdrowie dziecka pod szczególną ochroną
09 listopada 2017Produkt
Jak wynika z badania IPSOS przerowadzonego na zlecenie Pramerica Życie TUiR aż 60% Polaków za główny cel finansowy stawia sobie możliwość pokrycia niespodziewanych wydatków na leczenie. Jednocześnie tylko 5% badanych wykazuje pewność, że cel ten uda im się osiągnąć.
Wyniki badania obnażają jedną z największych obaw Polaków, którą jest finansowanie niezbędnej i kosztownej opieki medycznej. Szczególnie, jeśli dotyczy ona ich dziecka.
Liczba świadczeń wypłacanych z tytułu poważnych zachorowań stale rośnie. Pramerica Życie wypłaciła ich o 38% więcej niż jeszcze 3 lata temu. W tym czasie szczególnie wzrosła liczba świadczeń wypłacanych w związku z poważnym zachorowaniem dziecka. W odpowiedzi na potrzeby klientów i coraz większe zainteresowanie zabezpieczeniem finansowym w przypadku poważnej choroby, towarzystwo ubezpieczeń poszerzyło swoją ofertę o nowy produkt, którego celem jest zapewnienie ochrony zdrowia dzieci.
– Nagłe zdiagnozowanie u dziecka poważnej choroby to niezwykle trudna dla rodziny sytuacja, która również wymaga dużych nakładów finansowych, a czasem wiąże się z koniecznością przerwania aktywności zawodowej i częściową utratą dochodu przez jednego z rodziców. Posiadając odpowiednią polisę zapewniającą wypłatę świadczenia w tych niezwykle trudnych momentach, rodzice mogą w pełni poświęcić się pomocy najmłodszym bez dodatkowych obaw o finansowanie leczenia – wyjaśnia Borys Kowalski, Dyrektor Działu Aktuariatu i Główny Aktuariusz Pramerica Życie.
Dzięki Ubezpieczeniu Dodatkowemu na Wypadek Poważnego Zachorowania Dziecka, rodzic może uzyskać wsparcie finansowe, niezbędne do pokrycia kosztów leczenia. Ochroną objęte są aż 32 jednostki chorobowe, a wśród nich m.in.: nowotwór złośliwy, niewydolność nerek, padaczka, zapalenie opon mózgowych, sepsa, śpiączka czy też uraz głowy. Ochrona obowiązuje na całym świecie przez 24 godziny na dobę.
W ofercie towarzystwa klienci znajdą również ubezpieczenie, które oprócz poważnych zachorowań obejmuje także pobyty w szpitalu, aż 246 różnych operacji, między innymi usunięcie wyrostka robaczkowego czy chirurgiczne leczenie przepukliny oraz ponad 30 różnych urazów. Ochroną mogą być objęte dzieci, które znajdują się pod opieką rodzica ubezpieczonego w Pramerica Życie.
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna.
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
cookiesValueMarketing
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
cookiesIsSaved
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
cookiesValueAnalytic
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_GRECAPTCHA
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
179 dni
HTTP Cookie
_grecaptcha
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
rc::a
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
rc::b
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do końca sesji
HTML Session Storage
rc::c
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do końca sesji
HTML Session Storage
Marketingowe
Dzięki nim oceniamy efektywność podjętych działań reklamowych. Weryfikujemy dobór grupy docelowej i umiejscowienie reklam w zewnętrznych serwisach internetowych. Jeśli wyrazisz zgodę na cookies marketingowe, wówczas będziemy mogli wykorzystać informacje o Twoim zachowaniu na stronach internetowych banku w celu dostosowania reklam. Jeżeli chciałbyś abyśmy zaprzestali zbierania tych informacji – wystarczy, że usuniesz pliki cookies ze swojego urządzenia np. komputera, smartfon czy tabletu. Instalujemy je jedynie za zgodą użytkowników.
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
SERVERID
Sales Manago
Ten plik cookie służy do przypisania użytkownika do określonego serwera, aby zapewnić ulepszony i szybszy czas serwera. Pamięta, który serwer dostarczył ostatnią stronę do przeglądarki. Pomaga również w równoważeniu obciążenia.
10 minut
HTTP Cookie
smg
Sales Manago
Ten plik cookie rejestruje dane odwiedzającego. Informacje są wykorzystywane do optymalizacji trafności reklam.
10 lat
HTTP Cookie
smuuid
Sales Manago
Identyfikuje użytkownika (unikalne ID).
12 miesięcy
HTTP Cookie
smuuid
Sales Manago
Identyfikuje użytkownika (unikalne ID).
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
smvr
Sales Manago
Przechowuje informacje o preferencjach/zachowaniu użytkowników.
10 lat
HTTP Cookie
smvr
Sales Manago
Przechowuje informacje o preferencjach/zachowaniu użytkowników.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_smvs
Sales Manago
Ten plik cookie służy do rejestrowania danych o zachowaniu odwiedzających na stronie internetowej. Dane te służą do wewnętrznej analizy i optymalizacji strony internetowej.
1 dzień
HTTP Cookie
_smvs
Sales Manago
Ten plik cookie służy do rejestrowania danych o zachowaniu odwiedzających na stronie internetowej. Dane te służą do wewnętrznej analizy i optymalizacji strony internetowej.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_smvc
Sales Manago
Służy do zbierania informacji o wizytach.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
Analityczne
Umożliwiają nam analizowanie ruchu na stronach internetowych Towarzystwa. Dzięki nim możemy analizować sesje użytkowników, wyświetlenia strony oraz weryfikować źródła ruchu. Umożliwia to nam pracę nad rozwojem usług i serwisu internetowego. Dodatkowo cookies analityczne pozwalają na wykrywanie nieprawidłowości lub nadużyć jak np. sztuczny ruch internetowy (boty).
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
_ga
Google
Ta nazwa pliku cookie jest powiązana z Google Universal Analytics - co stanowi istotną aktualizację powszechnie używanej usługi analitycznej Google. Ten plik cookie służy do rozróżniania unikalnych użytkowników poprzez przypisanie losowo wygenerowanej liczby jako identyfikatora klienta. Jest on uwzględniony w każdym żądaniu strony w witrynie i służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji i kampanii na potrzeby raportów analitycznych witryn.
2 lata
HTTP Cookie
_gid
Google
Ten plik cookie jest ustawiany przez Google Analytics. Przechowuje i aktualizuje unikalną wartość dla każdej odwiedzanej strony i służy do liczenia i śledzenia odsłon.
1 dzień
HTTP Cookie
_gat_UA-108838692-1
Google
Jest to plik cookie typu wzorzec ustawiany przez Google Analytics, w którym element wzorca w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub witryny internetowej, do której się odnosi. Jest to odmiana pliku cookie _gat, który służy do ograniczania ilości danych zapisywanych przez Google w witrynach o dużym natężeniu ruchu.
1 minuta
HTTP Cookie
_gat_gtag_UA_108838692_1
Google
Ten plik cookie jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań (liczba żądań przepustnicy), rozróżniania użytkowników.
1 minuta
HTTP Cookie
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.