kategoria

Pramerica Życie po raz trzeci Etyczną Firmą Roku

26 marca 2018 Firma

Pramerica Życie została wyróżniona tytułem Etyczna Firma Roku w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez redakcję Pulsu Biznesu. To już trzecie wyróżnienie spółki.

 
Klienci, którzy powierzają naszej firmie poczucie bezpieczeństwa finansowego swoje oraz swoich bliskich chcą mieć pewność, że w razie nieszczęścia spełnimy daną im obietnicę. To zaufanie naszych klientów jest dla nas najcenniejsze. Czujemy się dumni z przyznanego tytułu, gdyż stanowi on uznanie dla naszej codziennej pracy, a także zobowiązanie do dalszego pielęgnowania opartych na wartościach i etyce relacji z naszymi klientami – mówi Aneta Podyma-Milczarek, Prezes Zarządu Pramerica Życie.
 
W konkursie Etyczna Firma wyróżnione zostały firmy prowadzące działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na wartościach, wykazujące największą aktywność w tym obszarze na tle innych przedsiębiorstw w Polsce.
Spośród aż 227 nadesłanych zgłoszeń jedynie 26 firm zdobyło tytuł „Etycznej Firmy”.

Rekrutacje w Pramerica

23 marca 2018 Firma

Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku? Przyjazna atmosfera pracy w zespole profesjonalistów? Bogaty pakiet benefitów? Jeśli szukasz właśnie tego, sprawdź nasze aktualne rekrutacje!

Polki w świecie finansów – niezależne, pewne siebie, wyedukowane i przezorne

08 marca 2018 Rynek

W kwestii finansów osobistych, Polki wykazują niezależność i bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, przełamując tym samym powszechnie panujące stereotypy.

 
Z jednej strony 37% z nich za cel stawia sobie zakup mieszkania, a 36% marzy o założeniu własnej firmy. Z drugiej stanowią przykład na to, że niezależność i przedsiębiorczość można z powodzeniem łączyć z troską o rodzinę oraz dążeniem do zabezpieczenia jej przyszłości. Między innymi takie wnioski można wyciągnąć z raportu Pramerica Insight. Wyniki przełamują powszechne przeświadczenie o dominującej roli mężczyzn w świecie finansów i pokazują, że Polki dzięki swojej wiedzy, niezależności oraz wrodzonej przedsiębiorczości stanowią silną grupę świadomych konsumentów rynku finansowego.
 
Niemal 40% kobiet deklaruje, że podejmuje samodzielnie decyzje finansowe. Dla porównania odsetek mężczyzn w tym zakresie wynosi 45%, co wskazuje na zbliżony poziom autonomiczności w decydowaniu o własnych lub rodzinnych finansach. Potwierdza to wysoką niezależność i świadomość finansową kobiet oraz ich zaangażowanie w realizację założonych celów. Jednocześnie kobiety częściej niż mężczyźni sięgają po rady najbliższych. Co trzecia kobieta (34%, w porównaniu do 30% mężczyzn) deklaruje, że podejmowane decyzje finansowe konsultuje z innymi członkami rodziny. Polka nieustannie zwiększa swój udział w planowaniu wydatków i inwestycji rodzinnych. Co piąta z ankietowanych kobiet deklaruje, że w ciągu ostatnich lat ich rola w podejmowaniu decyzji finansowych wzrosła. Warto podkreślić, że rola kobiet w zarządzaniu finansami rodzinnymi zwiększa się wraz ze wzrostem rodzinnego dochodu. W gospodarstwach domowych o dochodach powyżej 7000 złotych, dwukrotnie więcej (44%) pań bardziej angażuje się w zarządzanie finansami.
 
Więcej w informacji prasowej.

Znamy laureatów programu Pramerica Moc Działania

05 marca 2018 CSR

Wyjeżdżają na wolontariat misyjny, pomagają chorym i potrzebującym, angażują się w działalność na rzecz ochrony praw człowieka – nastoletni wolontariusze, których inicjatywy społeczne urzekły kapitułę programu Pramerica Moc Działania, spotkają się na gali finałowej już 22 marca w Warszawie.

 
Oto laureaci pierwszej polskiej edycji programu Pramerica Moc Działania: Deinhard Piotr – uczeń Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Oleśnie, Gibasiewicz Anna – uczennica Liceum Ogólnokształcącego św. Marii Magdaleny w Poznaniu, Jasiak Karolina – uczennica Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Gen. Stefana Roweckiego „Grota” w Opolu, Jasińska Magdalena – uczennica Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr III im. Marii Skłodowskiej-Curie w Opolu, Jóźwiak Kinga – uczennica Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świnicach Warckich, Jurowicz Kacper – uczeń Zespołu Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku, Mielczarek Mateusz – uczeń XXVII Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Czackiego w Warszawie, Nowicka Natalia – uczennica VII Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Kusocińskiego w Bydgoszczy, Olborski Mateusz – uczeń XXIV Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Łodzi, Siewkowska Maria – uczennica Zespołu Szkół im. o. Mariana Żelazka w Chludowie, Sulmińska Magdalena – uczennica Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach i Widera Patryk – uczeń Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Kluczborku.
 
To, co łączy tych młodych ludzi to niezwykła pasja do dzielenia się i wspierania innych. Podejmowane przez nich działania są odważne, kreatywne i co najważniejsze – wolne od wszelkich ograniczeń. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem ich zaangażowania, wiary i determinacji w zmienianiu otaczającego świata na lepszy” – komentuje Aneta Podyma-Milczarek, prezes Pramerica Życie.
 
Zwieńczeniem pierwszej polskiej edycji programu Pramerica Moc Działania będzie uroczysta gala finałowa, która odbędzie się 22 marca w Warszawie. W trakcie wieczoru zostanie też wyłoniona dwójka złotych medalistów projektu, których inicjatywy i postawa wzbudziły szczególny podziw oraz uznanie członków jury. Nagrodą dla nich będzie wyjazd do Waszyngtonu, udział w międzynarodowej gali Spirit of Community i możliwość wymiany doświadczeń z młodymi wolontariuszami z całego świata. Oprócz tego otrzymają oni wsparcie finansowe dla wybranych przez siebie organizacji. Oprócz udziału w gali, wszyscy laureaci wezmą także udział w zorganizowanych specjalnie dla nich warsztatach, przeprowadzonych przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
 
Więcej informacji o polskiej edycji Pramerica Moc Działania na stronie www.mocdzialania.pl.

FirmaProduktRynek

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.