Aneta Podyma-Milczarek w gronie 25 najlepszych menadżerów 2019 roku
02 lipca 2019Firma
Wyjątkowa troska o klientów, oferowanie przez Unum jedynie takich planów ubezpieczeniowych, które są w zgodzie z indywidualnymi potrzebami klientów oraz wysokie standardy Prezes Zarządu Anety Podymy-Milczarek w prowadzeniu biznesu zostały docenione przez Magazyn Home& Market.
Redakcja pisma umieściła Anetę Podymę-Milczarek w zestawieniu 25 najlepszych menadżerów 2019 roku.
– Jestem zaszczycona tym wyróżnieniem, szczególnie w tak prestiżowym gronie autorytetów biznesu. Za tym sukcesem stoi ogrom pracy całej firmy, wszystkich zespołów, którzy wierzą w naszą misję opartą na wyjątkowej trosce o klientów i nieprzerwanie pracują w duchu uczciwości, odpowiedzialności oraz utrzymując wysoki poziom zaangażowania. Jestem pełna dumy i dziękuję moim pracownikom i współpracownikom za ich wyjątkowe standardy pracy, bo to dzięki ich konsekwencji w działaniu Unum jest dostrzegane i doceniane na rynku – komentuje Aneta Podyma-Milczarek.
Magazyn Home&Market każdego roku prezentuje listę 25 Menedżerów Roku – najlepszych zarządzających, którzy swoją wiedzą, umiejętnościami i osobowością wpływają na kształt spółek, odbijających swoje piętno na rodzimej gospodarce. Wszyscy ujęci w zestawieniu menadżerowie ciężko zapracowali na dzisiejszą pozycję i wyróżnili się na tle pozostałych wyjątkową jakością w działaniu i niedoścignionymi standardami w zarządzaniu biznesem.
Wyniki badań Unum Insight 2019
04 czerwca 2019Rynek
Badania pokazują, że w razie nieprzewidzianych zdarzeń Polacy chcą polegać na rodzinie, która będzie spłacać ich zobowiązania finansowe. To również dla rodziny głównie sięgamy po polisy ubezpieczeniowe.
Choć najczęściej wskazywanym źródłem pieniędzy na „czarną godzinę” są w Polsce oszczędności (28% wskazań), polisa na życie (25% wskazań) oraz pożyczka od przyjaciół lub krewnych (18%), to badania Unum Insight pokazują, że Polacy najczęściej mają odłożone środki na pokrycie maksymalnie 3-miesięcznych zobowiązań – tak odpowiedziało 38% ankietowanych. Jednak aż 27% ma zgromadzone środki na okres krótszy niż 1 miesiąc. Zaledwie 15% badanych posiada oszczędności, które pokryłyby więcej niż 6-miesięczne wydatki.
Amerykanie również sięgnęliby po oszczędności (45%) i wypłatę z polisy na życie (43%), natomiast trzecim źródłem finansowania w razie śmierci głównego żywiciela byłyby pieniądze zgromadzone na emeryturę (37% wskazań). Pożyczka od bliskich i krewnych to najmniej popularne rozwiązanie za oceanem (8% wskazań).
W razie nagłej śmierci, zarówno Polacy, jak i Amerykanie wskazali najczęściej małżonków, jako tych odpowiedzialnych za spłatę pozostałych zobowiązań finansowych. Co ciekawe, 41% ankietowanych Polaków (20% Amerykanów) uważa, że nie posiada żadnych zobowiązań finansowych, którymi obarczyliby rodzinę po ich śmierci.
– Świadomość wysokości swoich comiesięcznych zobowiązań finansowych, codziennych opłat i kosztów utrzymania jest bardzo ważna dla prawidłowego oszacowania wysokości sumy ubezpieczenia. Dzięki temu w razie śmierci możemy zapewnić bliskim odpowiednio wysokie środki, które pomogą im utrzymać podobny standard życia przez dłuższy czas – komentuje Borys Kowalski, członek zarządu Unum Życie.
Niemal co trzeci badany Polak szacuje, że wysokość sumy ubezpieczenia w jego polisie na życie nie powinna przekraczać 100 000 zł. Co piąty Polak ocenia, że wypłata świadczenia bliskim w przypadku jego śmierci powinna wynosić od 101 000 – 250 000 zł. Ubezpieczenie na życie jest bardziej popularne w USA, gdzie polisę posiada 53% mieszkańców, niż w Polsce (44% badanych).
– Stany Zjednoczone Ameryki to dojrzały finansowo rynek z długoletnią tradycją ubezpieczeniową. Również więcej osób, bo aż 45% doświadczyło tam wypłaty świadczenia, czyli realnej wartości ochronnej polis. W Polsce, rynek jest młodszy, odsetek osób, które miały styczność z wypłatą świadczenia wynosi 29%, natomiast wraz ze wzrostem wypłaty świadczeń i świadomości ubezpieczeniowej Polaków popularność polis na życie w Polsce będzie rosła. Z naszych badań wynika, że polisę na życie posiadają przeważnie osoby z wyższym wykształceniem, w przedziale wiekowym od 30- 59 lat, a głównym powodem zakupu polisy jest poczucie odpowiedzialności za rodzinę – dodaje Borys Kowalski.
Faktycznie, w Polsce, podobnie jak w Stanach Zjednoczonych, w powodach zakupu polisy dominują motywacje rodzinne, natomiast osoby powyżej 50. roku życia sięgają po ubezpieczenia z myślą o pokryciu kosztów pochówku. Ci, którzy nie decydują się na ubezpieczenia, najczęściej swoją decyzję argumentują zbyt wysokimi dla nich kosztami polisy lub, że nie czują jeszcze potrzeby ubezpieczeniowej (najczęściej są to osoby młode).
Bez względu na fakt posiadania polisy, ubezpieczenia na życie wzbudzają w Polakach pozytywne emocje: spokój, poczucie bezpieczeństwa i odpowiedzialność za bliskich. Podobnie jest w USA, choć tam mieszkańcy częściej niż w Polsce czują się zestresowani na myśl o ubezpieczeniu (18% w USA vs. 7 % w Polsce).
*** O badaniu: Unum Insight to badanie omnibusowe na reprezentatywnej próbie Polaków powyżej osiemnastego roku życia, N=970, zrealizowane techniką TAPI, przeprowadzone przez Ipsos na zlecenie Unum Życie, kwiecień 2019. Badanie porównano do analogicznego badania przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych Ameryki, na reprezentatywnej próbie Amerykanów w wieku powyżej 18 roku życia.
Unum Życie nagrodzone Srebrnym Parasolem 2018
06 maja 2019Firma
Unum Życie otrzymało nagrodę Srebrny Parasol 2018 w rankingu najlepszych firm ubezpieczeniowych magazynu Home&Market.
Redakcja Home&Market przyznała naszej firmie nagrodę za wykorzystanie potencjału, jaki płynie ze zmiany. W 2018 roku nasza spółka zmieniła akcjonariusza i nazwę a mimo to odnotowała znakomite wyniki finansowe. To efekt zaangażowania i współpracy ponad 400 pracowników i współpracowników, oferowania jedynie transparentnych produktów, dotrzymywania złożonych klientom obietnic oraz utrzymywania najwyższej jakości obsługi.
– Pomimo zeszłorocznych zmian, ani na chwilę nie straciliśmy z oczu tego, co dla nas najważniejsze: dbałości o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów oraz odpowiedzialności za powierzone nam zaufanie. Dzięki naszej wspólnej pracy opartej na uczciwości przeszliśmy płynnie pod sztandary Unum jednocześnie powiększając grono naszych klientów, a dodatkowo zdobywając wyróżnienia oraz ważne dla nas tytuły: Najlepszy Pracodawca, Mistrz Biznesu, Super Etyczna Firma, a teraz także Srebrny Parasol. To nasza ogromna duma, a zarazem doskonałe odzwierciedlenie tego, że współpraca zespołowa, zaufanie w organizacji i wiara we wspólny cel przynoszą wymierne efekty. Wszystkie nagrody są wyrazem uznania dla naszych ludzi za ich zaangażowanie i profesjonalną opiekę nad naszymi klientami, za które serdecznie dziękuję – skomentowała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie TUiR S.A.
Home&Market corocznie przyznaje nagrodę Srebrny Parasol w dwóch kategoriach: ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia majątkowe. Drugą wyróżnioną spółką była Warta, która otrzymała wyróżnienie za najwyższe standardy obsługi na rynku ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.
1,5 tony żywności dla potrzebujących od wolontariuszy Unum
17 kwietnia 2019CSR
W dniach 8-12 kwietnia, w centrali i oddziałach Unum Życie odbyła się zbiórka żywności dla potrzebujących zorganizowana przez Fundację Unum we współpracy z Bankami Żywności. W akcję zaangażowało się ponad 400 pracowników i współpracowników towarzystwa, którzy łącznie zebrali ponad 1,5 tony żywności!
W czasie zbiórki wolontariusze zgromadzili 1526 kg jedzenia: makaronów, cukru, mąki, konserw, słodyczy, przekąsek i wielu innych produktów o długiej przydatności do spożycia. Według danych Federacji Polskich Banków Żywności zebrana żywność pozwoli przygotować ponad 3000 posiłków dla najbardziej potrzebujących.
W Polsce ponad 1,6 miliona osób zmaga się z ubóstwem mając na miesięczne utrzymanie mniej niż 600 zł. Zbiórki żywności pomagają rodzinom wielodzietnym, osobom samotnym, seniorom, osobom z niepełnosprawnościami, które codziennie stają przed dylematami czy przeznaczyć środki na utrzymanie, leczenie czy ciepły posiłek.
– Serdecznie dziękujemy naszym wolontariuszom za otwarte serce i wrażliwość na potrzeby innych. – komentuje Małgorzata Morańska, prezes Fundacji Unum. – Nasza akcja zbiegła się czasowo ze Świętami i dzięki staraniom naszych koleżanek i kolegów wiele polskich rodzin zmagających się na co dzień z ubóstwem, spędzi Wielkanoc przy pełnym stole.
Zbiórka żywności jest globalną inicjatywą społeczną Grupy Unum. W tym roku wolontariusze ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Polski zgromadzili łącznie 9,8 ton żywności.
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna.
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
cookiesValueMarketing
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
cookiesIsSaved
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
cookiesValueAnalytic
unum.pl
Skrypt służący do akceptacji zgód polityki cookies
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_GRECAPTCHA
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
179 dni
HTTP Cookie
_grecaptcha
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
rc::a
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
rc::b
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do końca sesji
HTML Session Storage
rc::c
Google
Umożliwia rozróżnianie ruchu sieciowego generowanego przez człowieka od ruchu bota.
Do końca sesji
HTML Session Storage
Marketingowe
Dzięki nim oceniamy efektywność podjętych działań reklamowych. Weryfikujemy dobór grupy docelowej i umiejscowienie reklam w zewnętrznych serwisach internetowych. Jeśli wyrazisz zgodę na cookies marketingowe, wówczas będziemy mogli wykorzystać informacje o Twoim zachowaniu na stronach internetowych banku w celu dostosowania reklam. Jeżeli chciałbyś abyśmy zaprzestali zbierania tych informacji – wystarczy, że usuniesz pliki cookies ze swojego urządzenia np. komputera, smartfon czy tabletu. Instalujemy je jedynie za zgodą użytkowników.
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
SERVERID
Sales Manago
Ten plik cookie służy do przypisania użytkownika do określonego serwera, aby zapewnić ulepszony i szybszy czas serwera. Pamięta, który serwer dostarczył ostatnią stronę do przeglądarki. Pomaga również w równoważeniu obciążenia.
10 minut
HTTP Cookie
smg
Sales Manago
Ten plik cookie rejestruje dane odwiedzającego. Informacje są wykorzystywane do optymalizacji trafności reklam.
10 lat
HTTP Cookie
smuuid
Sales Manago
Identyfikuje użytkownika (unikalne ID).
12 miesięcy
HTTP Cookie
smuuid
Sales Manago
Identyfikuje użytkownika (unikalne ID).
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
smvr
Sales Manago
Przechowuje informacje o preferencjach/zachowaniu użytkowników.
10 lat
HTTP Cookie
smvr
Sales Manago
Przechowuje informacje o preferencjach/zachowaniu użytkowników.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_smvs
Sales Manago
Ten plik cookie służy do rejestrowania danych o zachowaniu odwiedzających na stronie internetowej. Dane te służą do wewnętrznej analizy i optymalizacji strony internetowej.
1 dzień
HTTP Cookie
_smvs
Sales Manago
Ten plik cookie służy do rejestrowania danych o zachowaniu odwiedzających na stronie internetowej. Dane te służą do wewnętrznej analizy i optymalizacji strony internetowej.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
_smvc
Sales Manago
Służy do zbierania informacji o wizytach.
Do czasu ręcznego usunięcia
HTML Local Storage
Analityczne
Umożliwiają nam analizowanie ruchu na stronach internetowych Towarzystwa. Dzięki nim możemy analizować sesje użytkowników, wyświetlenia strony oraz weryfikować źródła ruchu. Umożliwia to nam pracę nad rozwojem usług i serwisu internetowego. Dodatkowo cookies analityczne pozwalają na wykrywanie nieprawidłowości lub nadużyć jak np. sztuczny ruch internetowy (boty).
Nazwa
Dostawca
Cel
Okres ważności
Rodzaj
_ga
Google
Ta nazwa pliku cookie jest powiązana z Google Universal Analytics - co stanowi istotną aktualizację powszechnie używanej usługi analitycznej Google. Ten plik cookie służy do rozróżniania unikalnych użytkowników poprzez przypisanie losowo wygenerowanej liczby jako identyfikatora klienta. Jest on uwzględniony w każdym żądaniu strony w witrynie i służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji i kampanii na potrzeby raportów analitycznych witryn.
2 lata
HTTP Cookie
_gid
Google
Ten plik cookie jest ustawiany przez Google Analytics. Przechowuje i aktualizuje unikalną wartość dla każdej odwiedzanej strony i służy do liczenia i śledzenia odsłon.
1 dzień
HTTP Cookie
_gat_UA-108838692-1
Google
Jest to plik cookie typu wzorzec ustawiany przez Google Analytics, w którym element wzorca w nazwie zawiera unikalny numer identyfikacyjny konta lub witryny internetowej, do której się odnosi. Jest to odmiana pliku cookie _gat, który służy do ograniczania ilości danych zapisywanych przez Google w witrynach o dużym natężeniu ruchu.
1 minuta
HTTP Cookie
_gat_gtag_UA_108838692_1
Google
Ten plik cookie jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań (liczba żądań przepustnicy), rozróżniania użytkowników.
1 minuta
HTTP Cookie
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.