kategoria

Razem dla życia – Unum i Karol Bączkowski łączą siły

16 stycznia 2025 Bez kategorii

Unum ogłasza współpracę z Karolem Bączkowskim, doświadczonym ratownikiem medycznym. W ramach partnerstwa firma przeszkoli swoich pracowników i agentów z kwalifikowanej pierwszej pomocy. Spółka została partnerem wydania „Książki o pierwszej pomocy napisanej przez życie” autorstwa Karola Bączkowskiego.

Karol Bączkowski, znany również jako Karol Ratownik, od 16 lat jest zawodowym ratownikiem medycznym. Przepracował ponad
40 000 godzin na pokładzie karetki. Prowadzi szeroką edukację z zakresu ratownictwa za pomocą kanałów w mediach społecznościowych oraz kursów i szkoleń. 

W swojej publikacji „Książka o pierwszej pomocy napisanej przez życie” pokazuje, jak kruche jest życie, a jego ochrona wymaga zarówno wiedzy, jak i działania. Dzięki wspólnej inicjatywie, Unum pragnie inspirować Polaków do podejmowania świadomych decyzji oraz edukować o tym, jak ważna jest odwaga w działaniu. Najważniejsze jest przygotowanie na niespodziewane, dlatego tak kluczowe jest ubezpieczenie życia i zdrowia swojego oraz najbliższych. To realna pomoc, która w trudnych chwilach może odciążyć finansowo
i zapewnić dostęp do leczenia czy rehabilitacji. 

Misja Karola Bączkowskiego, by uczyć, że każdy z nas może być ratownikiem i uratować komuś życie, jest nam szczególnie bliska.
W Unum wierzymy, że troska o przyszłość zaczyna się od przygotowania zarówno w codziennym życiu, jak i w trudnych momentach, kiedy liczy się szybka reakcja i realne wsparcie
– mówi Aneta Podyma, prezes zarządu Unum – Wspólnie z Karolem chcemy przygotować Polaków na moment, kiedy życie mówi “sprawdzam” i pokazać, że odpowiednia wiedza może uratować to, co najcenniejsze.

Więcej w informacji prasowej.

Czas dzielenia się dobrem – Unum Życie podsumowuje Dni Wolontariusza

05 grudnia 2024 CSR

Fundacja Unum oraz Unum Życie kolejny rok wspólnie organizowały Dni Wolontariusza, podczas których 422 wolontariuszy – w tym pracowników, współpracowników wraz z rodzinami i przyjaciółmi – udzielało się charytatywnie, niosąc potrzebną pomoc lokalnym społecznościom w 23 placówkach w całej Polsce.

 
Wolontariusze przeprowadzili prace remontowe i porządkowe, dostarczyli niezbędne produkty spożywcze, środki czystości oraz inne zaopatrzenie, a także zorganizowali warsztaty aktywizacyjne i edukacyjne dla podopiecznych placówek. Co więcej, ich pomoc okazała się nieoceniona dla ofiar tegorocznej powodzi.
 
„Jesteśmy dumni, że idea wolontariatu to silny fundament naszej firmy. Dzień Wolontariusza to wyjątkowa inicjatywa, który pokazuje, jak wiele dobrego można zdziałać, gdy ludzie jednoczą się wokół wspólnego celu – niesienia pomocy tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Jesteśmy niezwykle dumni z pracy naszych wolontariuszy, którzy z tak wielkim zaangażowaniem poświęcają swój czas, by pomagać w lokalnych społecznościach. To oni wybierają miejsca i osoby, do których dotrą z pomocą. Dzięki ich pasji, energii i chęci działania mogliśmy wspólnie sprawić, że w wielu miejscach w Polsce zagościły uśmiech, wsparcie i nadzieja.” – komentuje Małgorzata Morańska, prezes zarządu Fundacji Unum.
 
Więcej w informacji prasowej.

Wrocławski Oddział Unum tymczasowo zamknięty. W dniach 1-12 listopada w oddziale Unum przy ul. Dąbrowskiego 44 będzie trwał remont.

31 października 2024 Firma

 
W tych dniach nasze biuro niestety będzie nieczynne. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi współpracownikami pod numerem telefonu +48 71 719 29 40.
 
Przepraszamy za niedogodności i do zobaczenia wkrótce.

„Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.” Unum życie z nową kampanią wizerunkową i hasłem promocyjnym

25 września 2024 Firma

Unum Życie startuje z nową odsłoną komunikacji wizerunkowej. Ewolucyjne zmiany odbywają się pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.” Nowa komunikacja Unum wyraża kluczowe dla marki wartości – szacunek do klientów i troskę o najcenniejsze wartości: ich życie i zdrowie.

 
„Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dbamy o to od 25 lat w Polsce, oferując dopasowane do potrzeb klientów ubezpieczenia indywidualne i grupowe. Zależało nam, by nowa identyfikacja wizualna i hasło wyrażały te wartości – uznanie i szacunek dla klienta i nasze zaangażowanie w zachowaniu harmonii i spokoju, niezależnie od przyszłych sytuacji i zdarzeń losowych. Wspieramy wybory naszych klientów i dzięki doświadczeniu oraz know-how, zapewniamy kompleksowe ubezpieczenia dopasowane do potrzeb, planów i marzeń.” – mówi Jakub Czapski, Marketing Digital Manager w Unum.
 
Więcej w informacji prasowej.

CSRFirmaProduktRynek

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.